Zwroty i reklamacje

ZWROTY:

·  Towar zakupiony w naszym Sklepie można zwrócić (odstąpić od umowy kupna) w ciągu 14 dni od daty odbioru bez podania przyczyny.
Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
·  Zwrotom nie podlegają towary takie jak: etui na telefon oraz produkty wirtualne – pliki cyfrowe.
·  Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.
Należy koniecznie dołączyć do nich:
– dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
– uzupełniony formularz zwrotu, który pobierzesz TU.
·  Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, nieużytkowane/nienoszone,
·  Zakupiony Towar należy zwrócić na adres:
Magazyn Centralny MyMusic 
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
·  Zwrot Towaru następuje na koszt Klienta 

REKLAMACJE:

·  Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
·  Reklamowany Towar należy zwrócić na adres: 
Magazyn Centralny MyMusic 
ul. Wierzbowa 141a
62-081 Wysogotowo
·  Należy koniecznie dołączyć do niego:
– dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności lub inny przewidziany przez prawo dowód zakupu),
– uzupełniony formularz reklamacyjny, który pobierzesz TU.
·  Zwrot towaru następuje na koszt Klienta
·  Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez niego sposób.