ZWROTY

  • Zwrotu zakupionego towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy : [email protected]
  • Zwrotom podlegają tylko towary zakupione w naszym sklepie.

Do przesyłki ZWROTNEJ NALEŻY DOŁĄCZYĆ :

  • uzupełniony formularz zwrotu, którego wzór można pobrać TU
  • dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności

KLIENCIE PAMIĘTAJ : Zwrotom podlegają towary oryginalnie zapakowane, które nie noszą żadnych śladów użytkowania.

Zakupiony towar należy odesłać na adres:

Magazyn XBS Logistic 

SKLEP TEAM X

Pass 21 hala D

05-870 Błonie


ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU ODBYWA SIĘ NA KOSZT KONSUMENTA

REKLAMACJE

·  Sklep zapewnia dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
·  Reklamowany Towar należy zwrócić na adres: 
Magazyn XBS Logistic 

SKLEP TEAM X

Pass 21 hala D

05-870 Błonie


Do przesyłki REKLAMACJI NALEŻY DOŁĄCZYĆ :

  • uzupełniony formularz zwrotu, którego wzór można pobrać TU
  • dowód zakupu np. kopię/oryginał paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia dokonania płatności
  • Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedający naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
    Rozpatrzenie reklamacji jest wysyłane do Klienta na adres domowy lub drogą elektroniczną .